09 december 2008

Hvad man dog kommer til...

i feberens omtågede tilstand.

Jeg har bestilt flg. strikkebøger i England: Elizabeth Zimmermann: Knitter's Almanac samt Knitting goes large af Sharon Brant.

Men jeg skal da også på et tidpunkt have bestilt denne: Knitting Goes Large: 20 Designs to Flatter Your Figure også af Sharon Brant.

Derudover blev jeg lokket af at have set Frida købe dette mønster. Jeg fik også købt dette, som jeg tror vil klæde min figur godt, da den minder i facon om Ballerina af HF. Hvis garnet passer, vil jeg strikke den i det hjemmespundne garn af Kathe Lewis, som jeg købte på Strikkefestivalen i Silkeborg i år.

Jeg er stadig sygemeldt, hoster og hakker, så det gør ondt i hele kroppen. Det værste (for en strikker) er, at jeg næsten ikke gider strikke. Jeg er ellers i gang med en julegave, og den skulle jo gerne være færdig til tiden.

1 kommentar:

Annette sagde ...

Uha Inge, du må da snart se at blive rask for at kunne strikke videre....
Håber vi snart kan få en kop the/kaffe... vi trænger til lidt strikkehygge...
Forsat god bedring
kh
Annette