05 december 2008

Julegaver

Jeg har i denne uge begået en julegave. Den mangler lige at blive vasket og tørret. Den er strikket i noget garn fra Geilsk.

Nu skal jeg i gang med den næste julegave, som jeg håber jeg når, men mon ikke. Jeg synes selv, det er lidt sent at komme på den ide at strikke julegaver så sent, men lysten indfat sig pludseligt i søndags.

Jeg har fri i dag. Bilen skal på værksted. Svigerfar kommer og henter mig kl. 13.30, så vi kan få hentet bilen inden værkstedet lukker kl. 14.00. Og hvis så jeg stadig har lyst, skal jeg have købt julegaver til Frank og min søster.

I sidste uge havde jeg også fri om fredagen, men det var ikke frivilligt. Vores edb-system crashede torsdag eftermiddag. Men heldig har firmaet været, meget heldig. Vi mistede ikke nogle data, og vi var oppe i fuldt gear igen tirsdag morgen. Så nu har firmaet indset, at vi da vist skal have noget mere sikkert, end hjemmestrikkede løsninger.

Frank skal til julefrokost i aften, så jeg vil hygge mig med Klinkevals på dvd, og strikketøj.

Ellers står menuen på Mous den bedste suppe, da jeg i nat vågnede med ondt i halsen. Men det bliver nok ikke til mere end det, for jeg har endnu ikke haft halsbetændelse i mit liv, ikke det jeg kan huske i hvert fald.

Lige nu snurrer vaskemaskinen og tørretumbleren. Og jeg har været meget flink i dag, jo, jo. Jeg har lagt Franks nyvaskede tøj sammen for ham. Ikke noget jeg ynder, men jeg må jo være bare lidt flink her op mod jul.

Jeg har modtaget det nye Interweave Knits, som jeg vil hygge mig med senere på dagen. For nu må jeg hellere lege husmor.

Ingen kommentarer: