20 december 2008

Sikker en lørdag + nyt familiemedlem

Dagen starter i fin stil. Op kl. 8 for Frank skal til frisøren.

Desværre varer det ikke længe, for Frank får på en eller anden måde smadret sine briller, så jeg er nødt til at køre ham til byen, så han kan få bestilt nye briller. Så mens han er ved frisøren, får jeg købt julegaverne for ham. Dem til hans familie, for jeg nægter at købe den til mig selv. Jeg var med ved brillemanden.

Nu er Frank taget ind til byen igen, for at købe gaven til mig.

Så i stedet for at støvsuge huset, blev bankkontoen tømt. Det tog lige nøjagtigt 3 kvarter at købe gaver til hans søster og svoger, Thea og Esben, samt Franks far. Jeg havde købt til hans mor i onsdags.

Nu en god nyhed.

Esben er Theas nye lillebror, som kom til verden i mandags, som planlagt. Han er velskabt, og sov, da vi besøgte dem tirsdag. Han var vist dopet, da hans mor var på smertestillende efter kejsersnittet, så han sagde ikke noget. Fakta vist nok: 52 cm og 3500 gr. Thea har derfor opholdt sig hos mormor og morfar, så mon ikke mine svigerforældre er trætte nu, da Thea er taget hjem til sin familie.

Så lige lidt strikkerelateret. Jeg har fået lavet 2 julegaver. Et halstørklæde til Anja, og en dukkedåbskjole til Thea, så hun har den, når Esben skal døbes.

I morges blev jeg færdig med min Rundt Regnet. Jeg havde lidt svært ved at få målt snoren, da jeg kun havde lavet halvdelen, så den blev rigelig lang. Nu da begge snore er færdige, og trøjen prøvet, er snorene så lange, at de kan nå rundt, så jeg kan binde foran. Det synes jeg faktisk er dejligt. Den er absolut et hit.

Ingen kommentarer: